Estamos en pleno proceso de renovación e adquisición de material para EF e o resto de materias, e unha das necesidades máis evidentes na área de EF, é a de cambiar as redes das porterías de fútbol-sala.
Desta necesidade surxe a 1ª tarefa deste curso nas materias de Coñecemento e EF, e vai ser a elaboración, en grupos de 3, dun "minidiario" (en word ou en folios), no que recollamos o proceso seguido ata o cambio das redes en cuestión. Habería que recoller polo tanto os seguintes puntos:
- Comprobar in situ o estado das redes e o material do que están feitas.
- Analizar as causas do seu estado actual.
- Valorar a posibilidade de: a) reparalas, ou b) mercar unhas novas.
- En caso de optar pola opción "a", explicar como e con que materiais; e no caso de optar pola opción "b", buscar os tipos de redes que existen no mercado e continuar no punto 5.
- Comparar prezos en distintas webs ou catálogos de empresas distribuidoras.
- Decidir que tipo de rede mercaríades, indicando o prezo final, e a empresa elixida para facer o pedido. (Indicar, se é posible, os prezos con IVE e gastos de transporte incluídos).
- Colaborar co mestre no cambio das redes.
- Aportar ideas para a reutilización das redes vellas e/ou proceder á sua reciclaxe.
- Propoñer un código de boas prácticas para evitar un deterioro prematuro das redes.
- Expoñer e presentar públicamente o traballo realizado (con gravación do acto de presentación na biblioteca).
Materias e/ou contidos que se traballan en cada punto do proceso:
- Coñecemento (A materia).
- Coñecemento (A materia e factores que a transforman).
- Cidadanía. Educación para o consumo.
- Cidadanía. Línguas. Informática.
- Cidadanía. Informática. Matemáticas.
- Cidadanía. Matemáticas.
- Cidadanía.
- Coñecemento. Educación para o consumo.
- Cidadanía. Língua.
- Língua.
FOTOS DA FASE DE COLOCACIÓN DAS REDES NOVAS NA PISTA DE CEMENTO, E DE REPARACIÓN DAS REDES VELLAS NA PISTA DE HERBA.(FEBREIRO 2014):
No hay comentarios:
Publicar un comentario